Show simple item record

dc.contributorCentre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya)
dc.contributor.authorComunitat de Qualitat en l'atenció ciutadana (Catalunya)
dc.date.accessioned2023-03-27T12:54:23Z
dc.date.available2023-03-27T12:54:23Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14226/500
dc.descriptionProductes de coneixement
dc.description.abstractLa cerca de la qualitat a l'Administració pública té com a objectiu que les administracions siguin més receptives als problemes i interessos de la ciutadania. Tradicionalment, la gestió de qualitat s'ha desenvolupat en l'àmbit de l'empresa i la producció, i l'aplicació dels models empresarials de gestió de qualitat a les organitzacions públiques ha presentat algunes limitacionsca
dc.format.extent50 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherCentre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEFJE)ca
dc.relation.ispartofRepositori del Departament de Justíciaca
dc.relation.ispartofseriesPrograma Compartim
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsReconeixement-no comercial-no obra derivadaca
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleGestió de les consultes, queixes i suggeriments al Departament de Justíciaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaperca
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacServeis d'atenció al clientca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record