Show simple item record

dc.contributorCentre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya)
dc.contributor.authorComunitat de Qualitat en l'atenció ciutadana (Catalunya)
dc.date.accessioned2023-03-27T12:54:23Z
dc.date.available2023-03-27T12:54:23Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14226/500
dc.descriptionProductes de coneixement
dc.description.abstractLa cerca de la qualitat a l'Administració pública té com a objectiu que les administracions siguin més receptives als problemes i interessos de la ciutadania. Tradicionalment, la gestió de qualitat s'ha desenvolupat en l'àmbit de l'empresa i la producció, i l'aplicació dels models empresarials de gestió de qualitat a les organitzacions públiques ha presentat algunes limitacions
dc.format50 p.
dc.languagecat
dc.publisherGeneralitat de Catalunya, Departament de Justícia
dc.relation.ispartofRepositori del Departament de Justícia
dc.relation.ispartofseriesPrograma Compartim
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subjectServeis d'atenció al client
dc.subject343 - Dret penal. Delictes
dc.titleGestió de les consultes, queixes i suggeriments al Departament de Justícia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record