13 vides, infinites veus. Reflexions educatives des de l'escola de la Model
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Aquest llibre és un recorregut en 13 relats que ens apropen a la realitat i al recorregut educatiu d'alumnes del Centre de Formació d'Adults Jacint Verdaguer, de la Model. Aquest Centre –que ha tancat les seves portes arran del tancament de la Model– ha estat guardonat amb el premi europeu Grundtvig Award Excellence in Adult Education de 2017 al millor projecte europeu Second Chance en l'àmbit de l'educació d'adults. Les escoles dels centres penitenciaris de Catalunya permeten que les persones que hi han estat internes puguin continuar els seus estudis quan surten en llibertat, la qual cosa afavoreix la seva reinserció social
ISBN
978-84-393-9601-7
Lengua
Castellano
Català
Publicado por
Departament de Justícia; Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017Extensión
209 p.
Colección
Programa Compartim; 15
Materias (CDU)
343 - Derecho penal. Delitos
374 - Enseñanza extraescolar. Educación de adultos
82 - Literatura
Palabras clave
Presons
Documentos para descargar
2.929Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Publicacions [157]
Derechos
Reconeixement
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Famílies reconstituïdes: un nou model de parentalitat. Una perspectiva des del SATAF
Cartié Julià, Mercè; Gimeno Garrote, Judith (Repositori del Departament de Justícia, 2011-11)Es realitza un estudi descriptiu al voltant de la família reconstituïda. Els resultats obtinguts fan emergir les especificitats d’aquests nous models, i ofereixen indicacions al voltant de les diferències ... -
Reptes, reflexions i recomanacions per feminitzar la redacció de les lleis civils catalanes i construir una societat inclusiva
Gete-Alonso, Mònica Sumoy (Repositori de justícia de la Generalitat de Catalunya, 2021)Tot i que es tracta d’un fenomen històric més o menys estès en totes les cultures jurídiques i lingüístiques del món, la invisibilitat i opressió de les dones a través d’un ús androcèntric i sexista del ... -
Reflexions metodològiques dels educadors socials de centres penitenciaris entorn de l’atenció individualitzada
Comunitat d'Educadors socials de centres penitenciaris (Catalunya) (Repositori del Departament de Justícia, 2009-11)Tot comença quan, en una de les primeres reunions presencials de la recent estrenada comunitat d'educadors i educadores socials de centres penitenciaris de Catalunya, a mitjan any 2007, es crea un fòrum ...