Organitzacions públiques que aprenen (Ponència, 27 d’abril de 2017)


Tipus de document
Vídeo
Resum
Les organitzacions que aprenen ha estat
una de les grans aportacions de la teoria de
la gestió del coneixement dels anys 90.
Malgrat això, i amb algunes excepcions, les
propostes no han tingut un recorregut
massa ampli, encara menys en el sector
públic. És a partir de la segona dècada
d'aquest segle quan es comença a apostar
per les organitzacions duals, obertes a la
participació i més horitzontals, quan es té la
possibilitat de trobar escenaris més propicis
per a fer-les realitat.
En qualsevol cas els elements essencials,
a banda de la tecnologia, són dos: d'una
banda tot el que té a veure amb el com
(procediments i metodologies) i de l'altra,
les persones, tant aquelles que són a la
base i que amb la seva participació ho fan
possible com els directius.
Per reflexionar sobre tot això comptarem
amb el professor North, una de les
persones més rellevants en la gestió del
coneixement a Europa.
Autor/a
Col·laboradors/ores
Llengua
Castellà
Català
Publicat per
Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEFJE)
Data de publicació
2017-04Extensió
3 enregistraments de vídeo
Col·lecció
Espais de gestió del coneixement; 30
Publicat a
Repositori del Departament de Justícia
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Materials audiovisuals [154]
Drets
Reconeixement-no comercial-no obra derivada
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Què ha aparegut de nou en gestió del coneixement i l’aprenentatge a les organitzacions postburocràtiques? (Ponència, 24 de novembre de 2015)
Carbonell, Joaquim (Repositori del Departament de Justícia, 2015-11)Cada cop són més les organitzacions que identifiquen la gestió del coneixement i l'aprenentatge com un dels seus processos crítics. No solament és rellevant el disseny de processos per a la prestació ... -
VIII Jornada del Programa Compartim. Bon govern de les organitzacions obertes i processos participatius (3 de desembre de 2013)
Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya) (Repositori del Departament de Justícia, 2013-12)Al llarg d’aquest any 2013 hem observat un doble fenomen distintiu i original en l’evolució de les comunitats de pràctica (CoP) del Departament de Justícia. D’una banda, s’aprecia cada vegada més la ... -
VI Jornada del Programa Compartim. Com els processos col·laboratius poden millorar les organitzacions (30 de novembre 2011)
Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya) (Repositori del Departament de Justícia, 2011-12)Aquesta és la VI Jornada del Programa Compartim de Gestió del Coneixement, el qual té com a objectiu millorar la praxi del Departament de Justícia i dels seus empleats. En aquests moments diferents ...