Un model d'intervenció basat en l'aprenentatge experiencial
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquest llibre recull una proposta innovadora que vol ser una eina valuosa d'intervenció tècnica per als professionals de l'Àrea de Medi Obert de Justícia Juvenil, que tenen la tasca d'oferir als joves estratègies que els permetin tenir una vida més adaptada i satisfactòria. Les experiències concretes i les reflexions posteriors que es presenten en aquesta obra poden transformar-se en nous aprenentatges, que comptaran amb la implicació directa de la comunitat en tot el procés. Això garantirà que es dugui a terme una estratègia d’intervenció global i bidireccional en la qual el jove pot contribuir a la reparació del dany comès, alhora que la comunitat mateixa és el lloc per fer-la efectiva
ISBN
978-84-19326-53-9
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEFJE)
Data de publicació
2022Extensió
98 p.
Col·lecció
Programa Compartim
Publicat a
Repositori del Departament de Justícia
Documents per descarregar
pc-aprenentatge-experiencial.pdf
1.381Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Publicacions [95]
Drets
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
El nou context de l'aprenentatge informal i al lloc de treball a les organitzacions públiques
Catalunya. Departament de Justícia (2014)Aquesta publicació destaca la rellevància de l'aprenentatge informal i analitza diversos aspectes relatius a aquest tipus d'aprenentatge i a altres aprenentatges nous. D'una banda, el nou paper dels ... -
Què ha aparegut de nou en gestió del coneixement i l’aprenentatge a les organitzacions postburocràtiques? (Ponència, 24 de novembre de 2015)
Carbonell, Joaquim (Repositori del Departament de Justícia, 2015-11)Cada cop són més les organitzacions que identifiquen la gestió del coneixement i l'aprenentatge com un dels seus processos crítics. No solament és rellevant el disseny de processos per a la prestació ... -
Gestió del coneixement i l’aprenentatge al llarg de la vida a l’era de les dades massives (big data) (Ponència, 11 de juny de 2015)
ROMERO, Margarida (Repositori del Departament de Justícia, 2015-06)La imparable transformació digital de la societat està tenint efectes en múltiples aspectes que afecten les persones. Per a la consultora Gartner, ha estat el 2014 quan s’han assolit quotes d'implantació ...