Gestió de les consultes, queixes i suggeriments al Departament de Justícia
Document Type
Working document
Abstract
La cerca de la qualitat a l'Administració pública
té com a objectiu que les administracions
siguin més receptives als problemes i
interessos de la ciutadania. Tradicionalment, la
gestió de qualitat s'ha desenvolupat en l'àmbit
de l'empresa i la producció, i l'aplicació dels models empresarials de gestió de qualitat a
les organitzacions públiques ha presentat algunes limitacions
Note
Productes de coneixement
Language
Catalan
Publisher
Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEFJE)
Publication date
2015-01Extension
50 p.
Collection
Programa Compartim
Is part of
Repositori del Departament de Justícia
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- Publicacions [95]
Rights
Reconeixement-no comercial-no obra derivada
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Informe sobre l'activitat de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de Justícia l'any 2013
Catalunya. Departament de Justícia (2014-03-11)Les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC), ubicades als edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació dels ciutadans ... -
Activitat de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de Justícia: 2022
Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria (2023-04-18)Les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC), ubicades als edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació dels ciutadans ... -
Activitat de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de Justícia: 2016
Catalunya. Departament de Justícia (2017-05-31)Les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC), ubicades als edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació dels ciutadans ...