Gestió de les consultes, queixes i suggeriments al Departament de Justícia
Document Type
Working document
Abstract
La cerca de la qualitat a l'Administració pública
té com a objectiu que les administracions
siguin més receptives als problemes i
interessos de la ciutadania. Tradicionalment, la
gestió de qualitat s'ha desenvolupat en l'àmbit
de l'empresa i la producció, i l'aplicació dels models empresarials de gestió de qualitat a
les organitzacions públiques ha presentat algunes limitacions
Note
Productes de coneixement
Language
Catalan
Publisher
Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia
Publication date
2015-01Collection
Programa Compartim
Is part of
Repositori del Departament de Justícia
Subjects and keywords
Serveis d'atenció al client
Extension
50 p.
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- Publicacions [95]
Rights
Reconeixement-no comercial-no obra derivada
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Informe sobre l'activitat de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de Justícia l'any 2013
Catalunya. Departament de Justícia (2014-03-11)Les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC), ubicades als edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació dels ciutadans ... -
Activitat de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de Justícia: 2022
Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria (2023-04-18)Les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC), ubicades als edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació dels ciutadans ... -
Activitat de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de Justícia: 2016
Catalunya. Departament de Justícia (2017-05-31)Les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC), ubicades als edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació dels ciutadans ...