Learning in prison. Associacions d'aprenentatge GRUNDVITG
Document Type
Report
Document version
Published version
Abstract
Informe sobre els projectes Grundtvig als centres penitenciaris de Catalunya. Aquests projectes s’emmarquen dins del Programa d’Aprenentatge Permanent (PAP) que l’Organisme Autònom de
Programes Educatius Europeus (OAPEE) va posar en marxa l’any 1995
Language
Catalan
Publisher
Departament de Justícia
Publication date
2012Extension
11 p.
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
50.56Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
CC0 1.0 Universal
Domini públic
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Curs col·laboratiu Excavació permanent. Mecanisme d'aprenentatge al voltant de les paraules i els valors ètics a centres penitenciaris (novembre de 2017)
Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya) (2017-11)Es tracta d’una metodologia original i dinàmica, aplicable a qualsevol programa de tractament dels que duem a terme als centres penitenciaris. Excavació permanent és un mecanisme pedagògic al voltant ... -
IX Jornada Punt TIC i presó. Un viatge per les metodologies d'aprenentatge a través de les TIC (6 de juny de 2018)
Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya) (Repositori del Departament de Justícia, 2018-06)La Jornada d’enguany ofereix diferents viatges per apropar-vos a noves metodologies innovadores d'aprenentatge a través de les TIC i el joc. Diferents professionals de les TIC i la dinamització ... -
La intel·ligència artificial en l'àmbit de l'Administració de Justícia: perspectives d'implantació i problemàtiques jurídiques i pràctiques
Soler Solé, Guillem (2022)L’objectiu de la recerca és l’abordatge, necessàriament hipotètic, de quines són les perspectives d'implantació i les problemàtiques jurídiques i pràctiques que tindria una eventual inserció d’eines ...