Learning in prison. Associacions d'aprenentatge GRUNDVITG
Tipus de document
Informe
Versió del document
Versió publicada
Resum
Informe sobre els projectes Grundtvig als centres penitenciaris de Catalunya. Aquests projectes s’emmarquen dins del Programa d’Aprenentatge Permanent (PAP) que l’Organisme Autònom de
Programes Educatius Europeus (OAPEE) va posar en marxa l’any 1995
Llengua
Català
Publicat per
Departament de Justícia
Data de publicació
2012Extensió
11 p.
Matèries (CDU)
343 - Dret penal. Delictes
374 - Ensenyament extraescolar. Educació d'adults
377 - Formació professional
Paraules clau
Presons
Formació
Rehabilitació
Documents per descarregar
50.56Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Domini públic
CC0 1.0 Universal
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L’aprenentatge servei com a innovació metodològica a medi obert
Luna González, Esther; Monllaó Manzanares, Elena; Palou Julián, Berta; Panchón Iglesias, Carme; Sandín Esteban, Mª Paz; Tapias Jaén, Miquel Àngel (Repositori del Departament de Justícia, 2018)L'aprenentatge servei (ApS) és una metodologia que combina en una sola activitat l'aprenentatge de continguts, competències i valors amb la realització de tasques de servei a la comunitat. La recerca ... -
Aprenentatge creatiu mitjançant jocs i joguines
Comunitat de Monitors artístics de centres penitenciaris (Catalunya) (Repositori del Departament de Justícia, 2011-12)A l'àmbit penitenciari hi ha força temps lliure i sovint s'omple jugant. Futbol, dòmino, escacs o parxís són alguns dels jocs que més es practiquen a les presons. D'altra banda, i més concretament als ...