Learning in prison. Associacions d'aprenentatge GRUNDVITG
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Resumen
Informe sobre els projectes Grundtvig als centres penitenciaris de Catalunya. Aquests projectes s’emmarquen dins del Programa d’Aprenentatge Permanent (PAP) que l’Organisme Autònom de
Programes Educatius Europeus (OAPEE) va posar en marxa l’any 1995
Lengua
Català
Publicado por
Departament de Justícia
Fecha de publicación
2012Extensión
11 p.
Materias (CDU)
343 - Derecho penal. Delitos
374 - Enseñanza extraescolar. Educación de adultos
377 - Formación profesional
Palabras clave
Presons
Formació
Rehabilitació
Documentos para descargar
50.56Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Domini públic
CC0 1.0 Universal
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L’aprenentatge servei com a innovació metodològica a medi obert
Luna González, Esther; Monllaó Manzanares, Elena; Palou Julián, Berta; Panchón Iglesias, Carme; Sandín Esteban, Mª Paz; Tapias Jaén, Miquel Àngel (Repositori del Departament de Justícia, 2018)L'aprenentatge servei (ApS) és una metodologia que combina en una sola activitat l'aprenentatge de continguts, competències i valors amb la realització de tasques de servei a la comunitat. La recerca ... -
Aprenentatge creatiu mitjançant jocs i joguines
Comunitat de Monitors artístics de centres penitenciaris (Catalunya) (Repositori del Departament de Justícia, 2011-12)A l'àmbit penitenciari hi ha força temps lliure i sovint s'omple jugant. Futbol, dòmino, escacs o parxís són alguns dels jocs que més es practiquen a les presons. D'altra banda, i més concretament als ...